28 вересня 2022 року, провідні експерти в галузі освіти в рамках онлайнової конференції «Результати ІІ циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»» говорили про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників, як вплинуло дистанційне навчання на успішність, на що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі.
Запис
конференції – за посиланням.
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ:
Тетяна
ВАКУЛЕНКО. Загальнодержавний зовнішній
моніторинг якості початкової освіти: яка його мета і в чому особливості циклу
2021 року.
Василь
ТЕРЕЩЕНКО. Оцінювання читацької компетентності
випускників початкової школи: про що говорять дані другого циклу моніторингу.
Віктор
ГОРОХ. Математична компетентність четвертокласників:
про що говорять результати другого циклу моніторингу.
Тетяна
ЛІСОВА. Що і якою мірою впливає на
успішність четвертокласників у галузі математики й читання.
Ганна
БИЧКО. Як вплинуло дистанційне навчання
під час пандемії COVID-19 на навчальні досягнення учнів початкової школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар