01 жовтня 2022

Матеріали онлайнової конференції «Результати ІІ циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»»

28 вересня 2022 року, провідні експерти в галузі освіти в рамках онлайнової конференції «Результати ІІ циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»» говорили про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників, як вплинуло дистанційне навчання на успішність, на що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі.

Запис конференції – за посиланням.

ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ:

Тетяна ВАКУЛЕНКО. Загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти: яка його мета і в чому особливості циклу 2021 року.

Василь ТЕРЕЩЕНКО. Оцінювання читацької компетентності випускників початкової школи: про що говорять дані другого циклу моніторингу.

Віктор ГОРОХ. Математична компетентність четвертокласників: про що говорять результати другого циклу моніторингу.

Тетяна ЛІСОВА. Що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників у галузі математики й читання.

Ганна БИЧКО. Як вплинуло дистанційне навчання під час пандемії COVID-19 на навчальні досягнення учнів початкової школи.

Юлія РОМАНЕНКО. На що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі з огляду на результати ЗЗМЯПО-2021.

Немає коментарів:

Дописати коментар