24 жовтня 2022

Проведення вебінару (панельної дискусії) «Формування читацької компетентності учнів 5-11 класів за підсумками моніторингових досліджень»

21 жовтня 2022 року заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти ТОКІППО Юрій Шайнюк та методист, в. о. завідувача центру моніторингу якості освіти, ЗНО та аналітичної діяльності Людмила Онищук взяли участь у вебінарі у формі панельної дискусії «Формування читацької компетентності учнів 5-11 класів за підсумками моніторингових досліджень». Учасниками заходу були консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів-словесників, учителі української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області.

Юрій ШАЙНЮК ознайомив учасників вебінару з особливостями міжнародної програми оцінювання учнів у сфері функціональної грамотності – PISA, а саме про її вплив на прогнозування освітньої політики, наголосивши на специфіці збору відповідної інформації за заздалегідь визначеним переліком показників (індикаторів),  значущості моніторингових досліджень та проблемах філологічного характеру, які виникали під час їх проведення, а також презентував результати узагальнення отриманих матеріалів і основні аспекти використання у роботі учителя-словесника.

Людмила ОНИЩУК розповіла учасникам заходу про проведення загальнодержавного моніторингового дослідження «Стан сформованості математичної та читацької компетентностей випускників початкової школи». Володіння цією інформацією сприятиме виявленню тенденцій освітнього процесу за результатами зворотного зв'язку для прогнозування, планування, реалізації програмних вимог з навчальних предметів, можливості учителів-словесників забезпечити наступність формування  читацької компетентності в учнів  5 – 11 класів, тим більше що виявлені проблеми за результатами моніторингу у початкових класах проглядаються і в освітньому процесі базової та середньої школи, усвідомленню готовності педагогів до постійного професійного розвитку задля забезпечення належного рівня реалізації мети мовно-літературної галузі згідно з положеннями Державного стандарту базової середньої освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар