18 квітня 2024

В Україні триває пілотний етап міжнародного дослідження PISA-2025

З 8 квітня до 6 травня 2024 року в Україні проводиться  пілотний етап наймасштабнішого глобального освітнього моніторингу — міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025. Його завданням є апробація інструментів і процедур перед проведенням основного етапу, який пройде навесні 2025 року. 

Близько 50 учнів  з  Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області 17 квітня 2024 року взяли участь у пілотному етапі міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025.  У межах дослідження учасники виконували тестові завдання з трьох ключових галузей PISA, а саме з читання, математики та природничо-наукових дисциплін. Учасники пілотного етапу виконували тести й заповнювали анкети в комп’ютерному форматі. Особливість пілотного етапу PISA-2025 в тому, що окремі 15-річні учні проходили тестування з англійської мови. Це пов’язано з тим, що Україна стала однією з-поміж 22 країн, які пілотують додаткову галузь PISA-2025, а саме оцінювання з іноземної мови (Foreign Language Assessment, FLA).

Важливим складником пілотного етапу PISA-2025  є також апробація «Анкети учня / студента» та «Анкети для закладу освіти» (останню заповнював керівник закладу).Учні, які взяли участь у пілотному етапі, заповнювали анкети залежно від того, який набір завдань вони виконували у межах тестування. Так, ті 15-річні підлітки, які проходили тест з англійської мови,  заповнювали базову анкету PISA, а також анкету, що стосується вивчення й навчання іноземної мови. Інші учасники пілотного етапу під час опитування, окрім заповнення базової анкети PISA, відповідали на запитання анкети щодо вивчення природничо-наукових дисциплін, а також щодо володіння ними інформаційно-комунікаційними технологіями (анкета ІКТ).

Висловлюємо подяку керівництву закладу освіти, яке знайшло змогу в цих складних умовах долучитися до проведення пілотного етапу, а також учням та їхнім батькам за готовність узяти участь у такому глобальному освітньому дослідженні. Ця непохитність освітян і здобувачів освіти — свідчення сили й прагнення змінити світ на краще.

Немає коментарів:

Дописати коментар