21 березня 2024

Практикуми «НМТ-2024: проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в закладі освіти» для класних керівників 11-х класів закладів загальної середньої освіти області

З 19 по 21 березня 2024 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти проведено практикуми «НМТ-2024: проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в закладі освіти» для класних керівників 11-х класів закладів загальної середньої освіти міста Тернополя, Тернопільського, Чортківського та  Кременецького районів. Загалом у заходах взяло участь більше 170 освітян області.

 На практикумах було акцентовано увагу на тому, що у звʼязку з бойовими діями на території України цьогоріч втретє замість зовнішнього незалежного оцінювання буде проведено національний мультипредметний тест (НМТ), метою якого є забезпечення прав осіб на рівний доступ до вищої освіти та оцінювання відповідності результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, державним вимогам.

На практикумах обговорювалися важливі аспекти НМТ, а саме:

Нормативно-правове забезпечення національного мультипредметного тесту в 2024 році. Календарний план організації та проведення НМТ-2024 (Юрій Шайнюк, заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти).

Реєстрація випускників закладів загальної середньої освіти на національний мультипредметний тест. Ознайомлення з програмою реєстрації (Людмила Онищук, методист, в. о. завідувача центру моніторингу якості освіти, ЗНО та аналітичної діяльності; Ольга Олійник та Лілія Марфут, методисти центру).

НМТ-2024: методичні аспекти партнерської співпраці класного керівника з учнями та батьками (Оксана Сесик, методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти).

Щиро дякуємо учасникам заходів за активну участь і доречні запитання, а також сподіваємось, що отримана ними  інформація сприятиме успішній реєстрації випускників на НМТ-2024 та підготовці школярів області до складання національного мультипредметного тесту.

Немає коментарів:

Дописати коментар