31 жовтня 2022

Проведення вебінару (панельної дискусії) «Формування математичної компетентності учнів 5-11 класів за підсумками моніторингових досліджень»

26 жовтня 2022 року в ТОКІППО відбувся вебінар у формі панельної дискусії «Формування математичної компетентності учнів 5-11 класів за підсумками моніторингових досліджень» для вчителів математики закладів загальної середньої освіти області, консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють науково-методичний супровід галузі. Участь у заході взяли заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти ТОКІППО Юрій Шайнюк та методист, в. о. завідувача центру моніторингу якості освіти, ЗНО та аналітичної діяльності Людмила Онищук.

Юрій ШАЙНЮК ознайомив учасників вебінару з міжнародною програмою оцінювання учнів у сфері функціональної грамотності – PISA, наголосив на  її впливі на формування освітньої політики, визначення стратегій розвитку галузі. Розповів про особливості проведення PISA-2022 в Україні в період воєнного стану. Доповідач поділився своїми спостереженнями щодо труднощів, які відчували учні-учасники дослідження, виконуючи завдання з математики (основна галузь циклу PISA-2022), читання, природничо-наукових дисциплін та даючи відповіді на запитання анкет щодо особистих даних та щодо володіння інформаційно-комунікаційними навичками.

Людмила ОНИЩУК представила учасникам заходу результати ІІ циклу загальнодержавного моніторингового дослідження «Стан сформованості математичної та читацької компетентностей випускників початкової школи». Зупинилася на висвітленні питань що і якою мірою впливає на формування математичної компетентності випускників початкової ланки школи, як вплинуло дистанційне навчання на їх успішність. Були простежені тенденцій у навчальних досягненнях учнів, що означилася за три роки (між 2018 та 2021 роками). Це об’єктивна інформація, яка надає можливість забезпечити наступність формування  математичної компетентності в учнів  5 – 11 класів, тим більше що виявлені проблеми за результатами моніторингу у початкових класах проглядаються і в освітньому процесі базової та середньої ланок школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар