08 травня 2019

Звіт про результати моніторингового дослідження якості початкової освіти


Український центр оцінювання якості освіти опублікував матеріали Звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Частина І. Методологія і технологія. Репрезентує всі аспекти, пов’язані з нормативним та ресурсним забезпеченням моніторингового дослідження, процесами підготовки когнітивних, контекстних та інструктивних матеріалів, а також технологією збирання, оброблення даних та визначення результатів.
Частина ІІ. Математика. Окреслює сутність математичної компетентності та її вимірів; характеризує інструменти вимірювання математичної компетентності; репрезентує аналіз результатів оцінювання випускників початкової школи з математики, зокрема у зв’язку з даними анкетувань, а також зразки тестових завдань, використаних на основному етапі моніторингового дослідження, з усіма статистичними та психометричними характеристиками.
Частина ІІІ. Читання.  Окреслює сутність читацької компетентності та її складників; характеризує інструменти вимірювання читацької компетентності; репрезентує аналіз результатів оцінювання випускників початкової школи із читання, зокрема у зв’язку з даними анкетувань, а також зразки тестових завдань, використаних на основному етапі моніторингового дослідження, з усіма статистичними та психометричними характеристиками.
 Частина IV. Передумови й результати навчання. Ця частина присвячена результатам аналізу даних, отриманих за підсумками тестування й анкетування четвертокласників та анкетування вчителів. Ви дізнаєтеся, як освітній контекст впливає на успішність випускників початкової школи в оволодінні математичною та читацькою компетентностями.
Частина V. Булінг у початковій школі. Простежує поточну ситуацію, пов’язану з проявами негативного ставлення до учнів початкової школи, та вплив певних чинників на успішність учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар