24 липня 2019

Розроблено стратегію розвитку оцінювання у школі до 2030 року

Український центр оцінювання якості освіти та Міжнародний фонд «Відродження» за підтримки МОН та Американських рад з міжнародної освіти розробили стратегію розвитку оцінювання у школі до 2030 року

Метою стратегії є створення системи освітніх оцінювань, яка має орієнтуватися на чотири ключові позиції:
 сприяти підвищенню якості початкової, базової середньої та повної середньої освіти;
накопичувати об’єктивну інформацію про освітній процес і результати навчання здобувачів загальної середньої освіти;
підтримувати освітній процес у закладах загальної середньої освіти;
підтримувати вчителів, підвищувати довіру до них.

Стратегія дасть змогу створити повноцінну систему освітніх оцінювань на ключових етапах здобуття загальної середньої освіти.

У документі зосереджено увагу на питаннях:
оцінювання на етапі закінчення здобуття початкової освіти;
оцінювання на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти; оцінювання на етапі закінчення здобуття профільної середньої освіти;
системи національних і міжнародних досліджень якості освіти;
загальнодержавних електронних школах (e-НУШ);
профорієнтаційного тестування на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти. 

 Ознайомитися з документом можна ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар