22 січня відбулося ІІІ заняття Школи професійної майстерності для новопризначених методистів, відповідальних за моніторинг якості освіти та зовнішнє незалежне оцінювання.
У ході заходу розглядалися як теоретичні, так і практичні питання.
Олійник Ольга Йосипівна, методист центру моніторингу якості освіти, ЗНО та інформаційно-аналітичної, видавничої діяльності зосередила увагу присутніх на міжнародних порівняльних дослідженнях як інструменті моніторингу якості освітніх систем, та зробила акцент на тому, що може отримати Україна, долучаючись до них.
Заступник директора інституту з моніторингу якості освіти та ЗНО Юрій Чеславович Шайнюк висвітлив питання оптимізації форм та методів оцінки якості освіти: використання моніторингових технологій.
Власним досвідом поділився Бартошинський Віктор Дмитрович, завідувач Збаразьким районним методичним кабінетом. Він окреслив основні аспекти організації проведення моніторигових досліджень в умовах реформування освіти.
У практичній частині заняття Віктор Дмитрович привернув увагу учасників Школи професійної майстерності до важливості впровадження найефективніших методів та форм роботи, перевірених часом та досвідом, презентував інструментарій для проведення моніторингового дослідження результатів ЗНО-2018 в розрізі область-район-навчальний заклад.
В процесі роботи новопризначені методисти, відповідальні за моніторинг якості освіти та зовнішнє незалежне оцінювання обмінювалися думками із даної проблеми.
Додаток 1 Моніторингові дослідження в умовах реформи освіти
Додаток 2 Моніторинг результатів ЗНО (ДПА) випускників ЗНЗ І-ІІІ ступенів
Немає коментарів:
Дописати коментар